Adverteren in het Gooi
Het lokale krantje is natuurlijk een prima manier om te adverteren in het Gooi. Mensen zijn gewend het huis aan huis blad op de deurmat te horen ploffen. Of ze daadwerkelijk jouw duurbetaalde advertentie gaan zien is echter een tweede. Daarom is online adverteren zoveel makkelijker én nauwkeuriger. Je bereikt mensen uit een specifieke doelgroep en regio en met een goeie strategie kan je ook hun vrienden bereiken met jouw branded content.
Heb je zelf een mooie locatie in het Gooi die je graag onder de aandacht wil brengen? Dan kan je Gooische Nieuwe ook inschakelen voor een redactioneel stuk, een mooi artikel en/of social media aandacht.
Hart van ’t Gooi
Voor onze rubriek Hart van ’t Gooi zetten we jouw hotspots in de regio in het zonnetje. Een favoriete koffietent, die plek waar je prima je kinderen een middag kunt vermaken. Hierbij sta jij als persoon centraal en kan je de locaties en activiteiten tippen die voor jou relevant zijn.
>> Voorbeeld
Artikel over jouw bedrijf
Sta je zelf liever in de schaduw en laat je jouw bedrijf graag schitteren? No problem. Dan maken we een artikel waarin we laten zien waarom juist die locatie eruit springt. Dat kan in verschillende categorieën. Locatie gebonden, met kinderen of zonder kinderen, uiteten, vrije tijd of shops. Dit kunnen we in overleg met elkaar afstemmen.
Kosten
Omdat niet één artikel of klant hetzelfde is, stemmen we de kosten af op de wensen van de klant. Wil je bijvoorbeeld alleen een goed SEO-geschreven artikel, dat in Google goed te vinden is? Dan maken we dat op maat. En wil je daarbij ook online zichtbaarheid met een campagne op social media? Dat stemmen we met je af.
Voor beeldmateriaal kunnen we eventueel fotograaf en clipmaker Bullet-Ray inzetten. Raymond is al jarenlang de veelgevraagde fotograaf van de NPO, 3FM en Radio 2 en maakt daarnaast schitterende foto’s voor verschillende artiesten, waaronder Sanne Hans en Anneke van Giersbergen.